L’assemblea de Compromís per Elx quedà ahir constituïda i va aprovar per unanimitat l’executiva, de la que serà portaveu la diputada de Compromís Mireia Mollà. L’assemblea va destacar la necessitat de seguir treballant per una alternativa política que rescate a les persones.

L’executiva està formada per 16 persones i va ser recolzada pel cent per cent dels votants. A més de Mollà, la composen Esther Díez i Raül Canals com a responsables d’Organització, Joan Ramon Aznar en Finances, Pascual Ruiz coordinarà l’àrea institucional, Edith Guerrero s’ocuparà de Sectorials, Pasqual Mollà d’Economia i Ocupació, Medi Ambient estarà coordinada per Vicent Sansano i Jeroni Rico i Javier Ramírez portarà Serveis Públics.

A més, Miguel León s’encarregarà de Benestar Social i Cooperació, Pau Ferrando coordinarà Cultura, Sandra Montserrat Política Lingüística i Esther Díez i Joan Eduard Andreu s’encarregaran de l’àrea de Comunicació.

Durant la reunió, a la que va assistir també el portaveu de Compromís al Baix Vinalopó, Ignasi Candela, l’assemblea ha animat a la ciutadania a sumar-se a esta plataforma ciutadana per plantar cara a les polítiques austericides del PP en totes les administracions on governa.

En este sentit, han destacat la importància d’acudir a la manifestació ciutadana convocada a les 18 hores a la plaça de l’Algeps, per reivindicar el respecte als drets democràtics i als serveis públics i aconseguir una rebel·lió democràtica que torne a posar a les persones al centre de les polítiques.