Primera pedra del pavelló inclusiu d'Elx

La portaveu del grup municipal reclama al govern local que, a banda dels projectes elaborats per l’anterior govern, donen a conéixer el seu full de ruta

El grup municipal de Compromís Elx ha celebrat l’inici de les obres del pavelló d’esport adaptat que s’ubicarà als voltants del centre comercial l’Aljub, un projecte que va elaborar el govern progressista anterior gràcies als fons Edusi, que ara es posa en marxa i que respon al model de ciutat justa, inclusiva i verda, desenvolupat en les dues darreres legislatures pel govern format per PSOE i Compromís.

“Des de Compromís celebrem aquest nou pas a la construcció del pavelló esportiu inclusiu. Una actuació amb caràcter transformador que vam posar en marxa l’anterior govern progressista i ho és, aquest caràcter transformador, pel que fa a l’aspecte social per poder assegurar una infraestructura esportiva de qualitat a les persones que practiquen modalitats d’esport adaptat i també amb l’objectiu que tots els centres d’esport del municipi tinguen aquesta accessibilitat al cent per cent”, ha explicat Esther Díez.

La portaveu també s’ha referit al caràcter transformador pel que fa a l’aspecte urbanístic, atés que aquesta instal·lació esportiva ajudarà a regenerar i dinamitzar tot l’accés oest de la ciutat.

En aquest sentit, Díez ha indicat que “aquests projectes tan importants que s’estan materialitzant ara són fruit d’una estratègia, d’un model de ciutat que vam posar en marxa l’anterior govern progressista i el que ara també esperem és que el govern local actual de Pablo Ruz i de Vox pose a sobre de la taula els seus propis projectes perquè la transformació de la ciutat puga continuar, ja que fins ara només estan vivint d’aquestes rendes i no coneixem quins són els projectes que ells volen engegar”.