La portaveu del grup municipal de Compromís per Elx, Esther Díez, ha declarat que des del seu grup polític donen suport a “la manifestació convocada pels sindicats aquest primer de maig, per la importància de sumar forces en la defensa d’unes condicions de treball dignes”.

Díez considera que “vivim un moment de transició clau en l’àmbit laboral, marcat també per la complexa situació econòmica que han originat la pandèmia i la guerra d’Ucraïna, per la qual cosa hem de centrar els esforços a continuar transformant el model productiu, com ja el fan des de la Conselleria de Economíaa sostenible des de l’any 2015. Els objectius han de ser acabar amb la temporalitat, i amb la precarització, fenòmens que afecten especialment les dones”.

La portaveu ha reconegut que “ja s’ha començat a avançar gràcies a la nova reforma laboral, però hem de continuar treballant en la línia de la moció que Compromís per Elx defensarem en el ple del mes d’abril”.