La portaveu del grup municipal de Compromís per Elx, Esther Díez, ha afirmat que es troben “molt satisfets que entre les dues administracions hàgem pogut arribar a un acord sobre la ubicació del Palau de Congressos, el qual garanteix un servei reclamat pels il·licitans i les il·licitanes i materialitza el compromís realitzat per la Diputació d’Alacant fa dos anys”.

Díez considera que “Compromís hem sigut un apart activa del treball per a arribar a aqueix consens i estem satisfets del resultat final i esperem que al més prompte possible comence a prendre forma, i en un curt termini aqueix edifici puga ser una realitat, donat l’impacte positiu que tindrà en el barri i en el conjunt del municipi”.

La portaveu entén que “el fet que aquest edifici es vaig situar en aqueixa parcel·la davant de la universitat no quitació que s’haja de fer la inversió en el barri de Carrús, en la parcel·la projectada en l’avinguda de Novelda. Entenem que és la Diputació la que ha de fer aqueixa inversió que garantisca aqueixa infraestructura, no sols de barri si no de ciutat, atés que té els recursos necessaris”.

El coportaveu del grup municipal, Felip Sànchez, ha assenyalat que “ara hem de donar resposta a la inversió d’una infraestructura de ciutat, molt important per al barri de Carrús, perquè és de justícia social i és una aposta del govern local de reforçar les infraestructures d’aquest barri. Necessitem que la Diputació realitze aqueixa inversió, que puga tindre el contingut que els veïns sol·liciten, per a poder dinamitzar el barri”.