La seu de Compromís per Elx ha patit un atac vandàlic i ha aparegut amb pintades nazis i missatges obscens tant en la seua façana, cartell i porta d’entrada. Una esvàstica al cartell de la seu, així com altres pintades en els vidres de la porta d’entrada o l’eliminació del logo amb pintura, han estat alguns dels desperfectes a la seu de l’agrupació política.

Des de Compromís per Elx denunciem aquest atac a la democràcia, denunciem l’exaltació del feixisme i rebutgem qualsevol classe d’intolerància i d’intolerants“, ha assenyalat la portaveu de grup municipal, Esther Díez, que ha lamentat aquest tipus d’accions que van en contra de la llibertat.

Aquest tipus d’actes embruteixen, a més del mobiliari urbà, a una societat basada en els principis de la tolerància, la igualtat i la llibertat, com és la ciutadania d’Elx i per això denunciem aquests atacs que no representen els il·licitans i les il·licitanes.