El grup municipal de Compromís per Elx es congratula per les subvencions rebudes de la Conselleria de Cultura, Educació i Esports en matèria de promoció i suport als museus d’Elx en un total de 22.824,77 € destinats al municipi.

En concret, aquestes subvencions per a museus i col·leccions museogràfiques permanents reconegudes i béns mobles de la Comunitat Valenciana que aporta el Consell en Elx estan dirigides al Centre Tradicional Museu Escolar de Pusol que rep 3.837,40 € per a exposicions temporals i 6.089,83 € per a modernització i equipament del museu; 10.000 € per a l’adequació de la Sala de la Dama de la Torre de l’Homenatge del Museu Arqueològic i d’Història d’Elx (MAHE); així com 2.897,34 € a la Fundació Cidaris per a accions en el Museu Paleontològic d’Elx (MUPE).

Per a la portaveu del grup municipal de Compromís per Elx, Esther Díez, “l’aposta del govern autonòmic per Elx és incuestionable i ho veiem amb les dades objectives com són les inversions que ens permeten créixer i fer més gran la riquesa cultural, patrimonial i històrica del municipi. És molt important el suport del Consell a la cultura municipal i a les nostres infraestructures museístiques, així com la promoció cultural i patrimonial que la Generalitat Valenciana porta desenvolupant des de 2018 al municipi a través de l’Agència Valenciana de Turisme amb la subvenció anual de 100.000 € per a la promoció dels patrimonis mundials il·licitans”.