Les dues regidores del grup municipal de Compromís per Elx, Mireia Mollà i Esther Díez, realitzaran la vaga de 24 hores aquest divendres 8 de març en una nova cita pel Dia Internacional de la Dona per reivindicar els drets de les dones, per exigir la igualtat real i efectiva i per demostrar que: ‘Si les dones paren, es per al món’.

“No permetrem ni un pas enrere i avui més que mai cal sortir al carrer a lluitar pels nostres drets en un context social i polític en el qual hi ha qui qüestionen aquesta batalla, posen en dubte el moviment feminista, s’allunyen del consens en la lluita i anhelen tornar a temps passats. Des de Compromís donem suport una vegada més i formarem part del moviment feminista que omplirà els carrers de nou “, ha assenyalat la portaveu del grup municipal, Mireia Mollà.

Els companys del grup municipal, Antonio García i Felip Sánchez, portaran a terme la seua feina habitual en suport a aquesta vaga feminista i per visibilitzar a les dones que parem. No obstant això, tant el grup municipal, com els companys i companyes de Compromís per Elx se sumaran a aquest dia de reivindicació a la manifestació que partirà demà des de la Plaça de la Aparadora a les 19 hores i animem a totes les dones a realitzar la vaga demà i a participar en les activitats programades pel moviment feminista.