El grup municipal de Compromís per Elx va mantindre ahir una reunió per a marcar les línies de treball d’aquest 2016. El grup municipal fa balanç positiu de 2015, “ha segut un període de configuració d’aquest govern plural i que ha sabut tirar endavant a pesar de les dificultats i de les herències deixades pel Partit Popular”, ha assenyalat la portaveu del grup, Mireia Mollà, qui ha assegurat que “els quatre regidors de Compromís a l’Ajuntament d’Elx van a treballar per situar al municipi on es mereix”.

En aquest sentit, els grans reptes de Compromís són “situar Elx en el rescat de les persones, desenvolupar els mecanismes necessaris perquè les polítiques de participació siguen una realitat, ja vam començar amb l’elecció democràtica dels pedanis el passat exercici, així com democratitzar la ciutat, fer-la més transparent i fer d’Elx un municipi més ecològic i que centre el seu desenvolupament en polítiques que respecten i vetlen pel medi ambient”.

Compromís per Elx inicia curs polític amb molt de positivisme i ganes de treballar per a aconseguir un municipi en el qual tots i totes siguen protagonistes.