‘L’educació del canvi’ és la xarrada que impartirà el conseller d’Educació, Vicent Marzà, hui a les 20.00 hores al Centre de Congressos Ciutat d’Elx. Es tracta d’un acte obert al públic i que comptarà amb la presència de la comunitat educativa de la ciutat, representants de les universitats, dels centres educatius i Ampes.

Marzà explicarà les polítiques que pretén portar a termini des de la seua conselleria per a aconseguir l’educació del canvi, “una educació que passa per l’enriquiment pedagògic, el diàleg, el treball en l’aula i la dignificació del treball del professorat i les famílies”.

També parlarà del funcionament de la Xarxa Llibres i explicarà als assistents el seu funcionament, com inscriure’s i els canals d’informació que ha obert la conselleria.

A l’acte els assistents podran plantejar els seus dubtes i participar de la jornada en la que estan convidats tots els il·licitans e il·licitanes.

El conseller estarà acompanyat per la portaveu del grup municipal de Compromís per Elx i diputada en Les Corts, Mireia Mollà, així com els membres del grup municipal de Compromís per Elx.