La portaveu del grup municipal de Compromís per Elx, Esther Díez, ha celebrat hui l’inici de les obres per part del Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, que pretenen donar una solució definitiva al punt negre a la intersecció de la Via Parc i la circumval·lació EL-20.

Des de Compromís hem reclamat a Foment aquesta actuació tant per posar fi a aquest punt negre com per poder oferir alternatives de mobilitat sostenible reals per als veïns i veïnes de la ciutat, del conjunt de les pedanies i per a les persones treballadores d’Elx Parc Empresarial. Aquestes reclamacions que hem realitzat a través de preguntes parlamentàries al Congrés, també des de l’Ajuntament d’Elx -ja elevarem una moció sobre el tema el 2016-, se sumen a la demanda de nombroses entitats del municipi que el reivindicaven des de fa anys .

“Es tracta d’una molt bona notícia que s’inicie aquesta obra tan important per garantir la seguretat de vianants i ciclistes així com fomentar l’ús de la bicicleta, ja que és una infraestructura que des de la nostra ciutat s’ha reivindicat durant molts anys i que necessitem assegurar la continuïtat i la seguretat en aquest eix ciclista i de vianants, que ja és un dels més usats del municipi, malgrat les deficiències actuals i, per tant, permetrà donar un impuls decidit a la mobilitat sostenible”, ha assegurat Díez.