Les portaveus de Compromís per Elx, Marian Campello i Marina González, han afirmat que donen suport a la concentració convocada per l’emergència climàtica del pròxim 27 de setembre a les 19 h a la plaça de Baix. Com a organització política on l’ecologisme és un dels eixos vertebradors, Compromís suma els seus esforços a la mobilització que ha de ser clau per visibilitzar i conscienciar envers un dels majors reptes al que ens enfrontem a hores d’ara.

“Necessitem una societat civil forta que fique l’emergència climàtica com a prioritat en l’agenda política i ens ajude a impulsar polítiques valentes de transformació ecològica”, apunta Marian Campello, coportaveu de Compromís Per Elx.

Així, el col·lectiu de Compromís per Elx es suma a les accions convocades per la Plataforma sobre l’Emergència Climàtica, que recentment s’ha constituït a Elx i on participen els principals moviments socials locals. “Aquest repte és de tal magnitud, que no entén de distincions. És una oportunitat per unir-nos envers un problema on a hores d’ara ja ens juguem la nostra vida i, sobretot, la dels més menuts i menudes”, ha declarat Marina González, coportaveu de Compromís Per Elx.