Compromís per Elx ha iniciat una sèrie de reunions amb diferents col·lectius i entitats del municipi amb la finalitat d’enriquir la proposta per a la pròxima cita electoral, sumar més veus al projecte per construir entre tots i totes un municipi més just, més verd i més inclusiu.

Compromís té un projecte de present i de futur, que va més enllà de la legislatura, que pensa en les futures generacions i que vol construir amb la majoria de veus possibles. Elx té un teixit associatiu molt important amb el qual s’ha anat col·laborant aquests últims anys i és moment de tornar a posar en comú els objectius compartits en la ruta que Elx ja ha començat amb la Capital Verda i els fons Edusi.

La setmana passada Compromís va mantenir una fructífera reunió amb la Protectora Baix Vinalopó i es van posar sobre la taula propostes molt interessants per al benestar animal i la convivència en societat dels animals de companyia i les persones.