Les organitzacions sindicals han organitzat una concentració per exigir a l’executiu Estatal una pujada de les pensions dignes, que torne a la guardiola de les pensions el que han buidat per rescatar bancs i que tornen la dignitat a les persones jubilades que han treballat tota la seua vida per a hui sentir-se enganyats pel seu Estat que els insulta amb pujades de les pensions del 0,25%.

El sistema públic de les pensions ha estat pervertir per un executiu que no ha sabut gestionar els recursos de tots i de totes, que s’escuda en la crisi però que sí que té diners per rescatar bancs i autopistes.

Així és, el Sindicat de Pensionistes de CCOO Vinalopó – Vega Baia, ha convocat el dijous 1 de març davant la Tresoreria de la Seguretat Social a Elx, en l’Avinguda de Santa Pola nº 1 una concentració d’11 a 12h que des de Compromís reforcem per recuperar el nivell adquisitiu de la població i garantir el sistema públic de pensions.

Reforcem les reivindicacions dels i les pensionistes que estan eixint al carrer estos dies, perquè és de justícia que estes persones que al llarg de la seua vida han lluitat per aconseguir una pensió digna, el senyor M.Rajoy en els 8 anys que porta governant s’ha dedicat a minvar la guardiola de les pensions i efectuar una pujada del 0,25% mentre l’IPC puja quasi dos punts. Ells i elles són una peça fonamental en les famílies que moltes vegades sustenten i Compromís sempre estarem al seu costat, ha assenyalat la portaveu de l’executiva de Compromís, Tamara Martínez Lidón.