Compromís Vega Baixa Baix Vinalopó ha organitzat la segona de les ‘Xerrades amb Compromís’, un cicle de conferències que naix amb l’objectiu d’apropar la gestió pública i els temes d’actualitat política a la ciutadania. La xerrada amb el conseller d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Ocupació, Rafael Climent, se celebrarà el dissabte 18 de febrer al Centre de Congressos Ciutat d’Elx a les 12 hores i estarà presentada per la portaveu del grup municipal de Compromís per Elx i diputada en Les Corts, Mireia Mollà.

“La gestió de l’Economia centrada en el rescat de les persones, en el ben comú, l’aposta per les xicotetes i mitjanes empreses, i per la innovació dirigida a reactivar els nostres sectors productius perquè generen noves oportunitats d’ocupació, són la base del nou model del Govern valencià”, hi ha assenyalat la portaveu.

El grup municipal de Compromís per Elx vol convidar a tota la ciutadania a assistir a aquest acte, que coneguen més a prop la gestió política i que ens traslladen les seues inquietuds.