El grup municipal de Compromís per Elx ha organitzat una reunió de treball amb diferents associacions del municipi per debatre i reflexionar sobre el Pla d’Acció Territorial de les Àrees d’Elx i Alacant (PAT), l’instrument d’ordenació del territori supramunicipal que la Conselleria d’Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori proposa per projectar les àrees urbanes d’Elx i Alacant cap a un futur garantista i sostenible.

Aquest Pla és una bona oportunitat per dissenyar el paper d’Elx com a element vertebrador d’un territori que inclou la nostra localitat i nombrosos municipis veïns amb els quals mantén estreta relació. I per això és necessari tenir en compte el paper de centre de referència metropolità que compleix Elx a un ampli territori i la seua relació amb Alacant i la seua pròpia àrea d’influència a tot l’Alacantí.

La portaveu del grup municipal de Compromís per Elx, Mireia Mollà, ha assegurat que “des d’Elx cal que liderem el debat i l’aportació de propostes conjuntament de tal manera que aconseguim millorar les condicions de vida del nostre territori. El procés participatiu s’inicia ara i el paper del debat de les entitats i la ciutadania, considerem serà determinant per aconseguir el millor resultat”.

La reunió se celebrarà al Centre de Congressos Ciutat d’Elx demà dijous a les 18.30 hores.