Compromís per Elx celebrarà a principis de la setmana pròxima una executiva i posterior assemblea i consultarà que postura prendre davant l’eixida dels regidors de’Ilicitanos por Elche i fins ahir socis del govern plural, Cristina Martínez i Fernando Durà.

Com ha explicat la portaveu del grup municipal de Compromís per Elx, Mireia Mollà, “durant la junta de govern celebrada aquest matí hem conegut la decisió unilateral del PSOE sobre el cesse de Cristina Martínez. Aquest és un govern plural format per tres formacions polítiques i com conclusió al que hi ha succeït entenem que hi ha hagut una esmena a la part del com i del qui que no tant de què, fonament de canvi polític que té que succeir aquesta legislatura a Elx”.

Segons Mollà, “volem valorar-lo com a partit a l’executiva i assemblea que celebrarem la setmana pròxima. Per a arribar a aquest procés del què, el com i el qui, es van produir negociacions entre les tres formacions polítiques que donaren fruit a aquest govern municipal. Per això, anem a traslladar-hi perquè cal que respectem els mecanismes de la nostra coalició i serà al si de l’executiva i assemblea a on es valore la posició i es decidisca la postura”.