L’assemblea de Compromís per Elx va escollir ahir a la nova executiva local, que serà l’encarregada d’impulsar la coalició a nivell municipal després del període electoral. En la reunió l’assemblea va fer una proposta de consens amb 15 noms en els quals s’inclou a totes les formacions que conformen Compromís per Elx, que va ser aprovada amb el 87,5 per cent dels vots.

Després d’esta assemblea, la nova executiva va definir el nou organigrama i va triar com a portaveu i secretària d’organització a Tamara Martínez Lidón, politòloga, que ocupava el número set de la passada candidatura local. Així mateix, Sandra Montserrat serà la portaveu adjunta i Encarnación Ibarra responsable adjunta d’organització.

En aquest sentit, Tamara Martínez ha assenyalat que “es tracta d’una nova executiva formada per moltes persones joves, que corresponen a diferents perfils, que es crea amb molta il·lusió. Treballarem per a oferir una alternativa política i fer d’Elx un municipi més transparent, més just i més participatiu”.

A més de Tamara Martínez, Sandra Montserrat i Encarnación Ibarra, formen part de l’executiva local: Robert Escolano, Miguel León, Víctor Moreno, Pascual Ruíz, Vicent Sansano, Hèctor Càmara, Raül Canals, Mireia Mollà, Marian el Campello, Antonio García, Esther Díez i Felip Sànchez.