La diputada i candidata a l’Alcaldia d’Elx per Compromís, Mireia Mollà, ha assegurat hui que “anem a registrar una pregunta parlamentaria per a que la Conselleria d’Educació explique si té previst realitzar les obres que estan pendents a nombrosos centres educatius del nostre municipi i que vénen reivindicant-se des de fa anys”.

Mollà ha apuntat que “ara ens trobem amb què l’Ajuntament té previst assumir part dels diners que costarà l’ampliació del col·legi de Les Baies, una obra que hauria d’haver realitzat la Conselleria ja fa molt de temps, però que ara Mercedes Alonso ha decidit que assumirà el consistori per tapar les vergonyes del Govern valencià”.

Alhora, la candidata a l’Alcaldia ha indicat que “des de Compromís volem que Educació concrete la data en què es posaran en marxa les obres d’ampliació del col·legi La Paz de Torrellano, ja que esta promesa ve realitzant-se des de fa anys sense que s’haja fet encara realitat”.

D’altra banda, Mireia Mollà ha recordat que “existeixen moltes més deficiències en l’àmbit educatiu a Elx, com les ampliacions dels IES La Torreta i Montserrat Roig, la construcció pendent del col·legi 37 en Altabix o la del IES número 11 al barri del Pla i, per tant, volem que la Conselleria explique quan realitzarà estes actuacions”.

Per a la candidata a l’Alcaldia, “Alonso hauria d’haver-se preocupat en demandar estes obres des de l’inici de la legislatura, com hem reivindicat reiteradament des de Compromís i des de la Plataforma d’Ensenyament Públic, però durant este temps l’alcaldessa només ha estat preocupada per regalar sòl públic a l’iniciativa privada –cas del fallit CIS- i només ha recordat algunes d’estes deficiències a tres mesos de les eleccions”.