La portaveu de Compromís per Elx, Mireia Mollà, ha assegurat hui que “demanem que el centre social Altabix-Universitat es pose a disposició dels veïns i veïnes del barri per portar a terme diverses activitats, ja que en l’actualitat pràcticament ha deixat de complir la seua funció de centre social a l’acollir altres serveis”.

Mollà ha destacat que “entenem que el barri de Nou Altabix ha de disposar d’unes instal·lacions per a que organitzacions com l’associació de veïns puga portar a terme les seues activitats i també per a altres usos, com el de sala d’estudi, ja que els veïns i veïnes encara es veuen obligats a desplaçar-se fins el centre social d’Altabix al carrer Bernabé del Campo Latorre”.

“A més, instem a l’equip de govern a facilitar l’ús de les instal·lacions als col·lectius del barri, ja que es tracta d’un espai públic que és de totes i tots i que precisament naix per a donar servei als veïns i veïnes de Nou Altabix”, ha assenyalat.

La portaveu de Compromís per Elx també ha apuntat que “cal que l’Ajuntament pose en marxa mesures per fomentar l’associacionisme al nostre municipi, ja que esta tasca col·lectiva es tradueix en beneficis per a tota la societat i aprofundeix també en fórmules més democràtiques”.