La portaveu de Compromís per Elx, Mireia Mollà, ha assegurat hui que “el nostre col·lectiu es mostra en contra de que la ciutat aculla una correguda de bous el pròxim 8 de juny amb motiu de les activitats de celebració de l’ascens a Primera Divisió de l’Elx C.F.”

Mollà ha explicat que “des de Compromís considerem que les corregudes de bous són una activitat cruel, en tant que provoquen el patiment i el maltractament d’un animal, i, en este sentit, pensem que no han de portar-se a terme estos esdeveniments en la ciutat i molt menys relacionar-los amb l’esport”.

“Des de Compromís pensem que a Elx han de fomentar-se valors com el respecte i la solidaritat i no este tipus de costums arcaiques, especialment en contextos com el futbol base, que és el col·lectiu pel que l’empresa justifica l’organització de l’acte”, ha destacat la portaveu local.

Per això, Mireia Mollà ha afirmat que “poden posar-se en marxa altres activitats amb les que aconseguir diners per al futbol juvenil i que res tenen a veure amb el maltractament animal o altres actituds intolerables, com concerts, partits de futbol amb el primer equip, carreres, etc.”.

“Alhora, volem saber si l’equip de govern del PP té previst participar d’alguna manera en l’organització d’este esdeveniment, doncs res justifica que l’Ajuntament d’Elx promoga este espectacle salvatge en una ciutat amb cap tradició taurina”, ha conclòs la portaveu de Compromís.