La portaveu de Compromís per Elx, Mireia Mollà, i el responsable d’Organització de l’executiva comarcal de Compromís, Juan Bautista Poveda, s’han reunit hui amb el secretari de CCOO al Vinalopó i Baix Segura, Martín Carpena, i altres membres del sindicat per tractar la situació actual que viu este territori i cooperar contra les polítiques austericides que estan posant en marxa els diferents governs.

La reunió ha servit també per a que les executives de les dues organitzacions, recentment constituïdes, s’hagen presentat formalment.

Els representants de Compromís i els de CCOO han coincidit en què les del  Vinalopó i el Baix Segura són unes comarques especialment castigades per la crisi i on els seus ciutadans estan patint dures retallades en tots els àmbits. En este sentit, han destacat la necessitat de cooperar per fer front a les polítiques austericides i defensar el sistema de benestar, davant l’atac que està patint.