La portaveu de Compromís per Elx, Mireia Mollà, ha demanat hui al ministre d’Indústria, Energia i Turisme, José Manuel Soria, que “aposte pel polígon Porta d’Elx, doncs es tracta d’una actuació estratègica per al futur de la nostra ciutat, pels seus sectors productius i pel desenvolupament sostenible del nostre municipi”.

Mollà ha realitzat estes declaracions el dia abans de que Soria visite la ciutat d’Elx i amb l’objectiu “de que s’impulse un projecte que ni el govern local ni l’autonòmic, ambdós del PP, volen desenvolupar, ja que ells aposten pel model fracassat de l’especulació en lloc de buscar altres maneres de desenvolupament basades en l’economia productiva”.

“Necessitem polítiques de futur, polítiques que facen créixer Elx de manera sostenible”, ha assenyalat la portaveu de Compromís, que vol que “el ministre es pronuncie sobre este tema per aclarir quin és el model econòmic pel que aposten per a fer-nos eixir de la crisi”.

D’altra banda, Mireia Mollà ha afegit que “Soria, que és ministre de Turisme hauria de dir també què li sembla que el representant de Turisme d’Elx que ha escollit l’alcaldessa i companya seua de partit, Isaac Vidal, estiga imputat en el cas Gürtel i si no pensa que això repercuteix negativament en la imatge de la ciutat”.

“Lamentablement, el més segur és que demà assistim a la confirmació de que els diferents governs del PP no proposen un model alternatiu i sostenible per l’eixida de la crisi i, d’altra banda, segueixen permetent que les persones relacionades amb casos de corrupció seguisquen desenvolupant càrrecs públics amb total impunitat”, ha afegit.