La portaveu de Compromís per Elx, Mireia Mollà, ha anunciat hui que “el nostre col·lectiu secunda la vaga general i participarà en els actes convocats per a demà amb motiu d’esta parada general, en la que volem mostrar el nostre rebuig a la reforma laboral aprovada pel Govern central i a les retallades que ha efectuat l’equip de govern municipal”.

Mollà ha assenyalat que “és important eixir demà al carrer per dir no a una reforma que no va a crear més treball, sinó que només aconseguirà és que les nostres condicions laborals siguen molt més precàries” i, en este sentit, la portaveu de la coalició a Elx, ha afirmat que “és absolutament fals que estes reformes siguen ineludibles en este context de crisi”.

“Precisament si Espanya és un dels estats europeus que més ha acusat la crisi és perquè s’havia basat en un model de creixement insostenible, especulatiu, amb molta mà d’obra no qualificada i amb uns alts índexs de temporalitat i precarietat, el mateix model fracassat pel que vol seguir apostant ara el PP”,ha explicat Mollà.

La portaveu de Compromís ha indicat que “som moltes les organitzacions que demà eixirem al carrer per denunciar les mesures introduïdes pel Govern del PP, obstinat en defensar els interessos dels bancs i de la gran patronal, però sense cap interès en defensar als ciutadans ni en crear més treball de qualitat”.

“La nostra protesta és fa també extensible a les dures retallades posades en marxa per la Generalitat en el sector públic i especialment en aquells àmbits que més afecten la ciutadania, l’educació i la sanitat”, ha aclarit Mireia Mollà, que ha afegit que “des de Compromís considerem intolerable que les persones del carrer paguen per una situació a la que ens han dut els diferents governs del PP al front del Consell per la seua nefasta gestió”.

Alhora, la portaveu de Compromís per Elx ha explicat que “com a col·lectiu local mostrem també la nostra oposició a les retallades que ha posat en marxa l’equip de govern local del PP, com la supressió del Bus Lliure, o ”. “Entenem que és vergonyós que l’alcaldessa, Mercedes Alonso, amenaçara en acomiadar a 22 treballadors municipals de l’escala més bàsica per a que després acceptaren una forta rebaixa en els seus salaris, i tot això mentre augmenta els càrrecs de confiança”.

“Des de Compromís per Elx volem posar-nos al costat dels ciutadans i explicar-los que seguim treballant a diari per denunciar estes injustícies i reivindicar els nostres drets, front els governs del PP a les diferents administracions, que tenen uns interessos molt allunyats dels de la ciutadania”, ha afegit Mireia Mollà.

Compromís per Elx estarà present a la manifestació que començarà a les 11 hores des de la Plaça de l’Algeps d’Elx i participarà també en la manifestació convocada a Alacant a les 18.30 hores.