Pavelló Esperanza Lag.

Esther Díez proposa que el consistori invertisca el necessari per adaptar la pista de l’Esperanza Lag a les necessitats del club del Atticgo Elche

La portaveu del grup municipal de Compromís, Esther Díez, ha proposat hui que “l’Ajuntament finance les millores necessàries en el pavelló Esperanza Lag perquè aculla la final de la European Cup que per primera vegada disputarà el Atticgo Elx”.

“Tenim unes jugadores de primer nivell que han aconseguit portar a la nostra ciutat pel cap alt alt d’aquesta disciplina esportiva i ara el consistori ha de fer costat a l’equip i assegurar que el pavelló esportiu comptarà amb tots els requeriments que exigeix la Federació Europea d’Handbol”, ha apuntat.

En aquest sentit, la portaveu municipal ha destacat que “precisament ahir es duia a terme una modificació pressupostària per part del govern municipal en la qual s’ampliava la partida per a instal·lacions esportives, per la qual cosa aquest no és un problema des del punt de vista econòmic”.

“Ara el que toca a més és que el govern local actue amb rapidesa perquè aquestes millores estiguen llestes en les pròximes setmanes abans del partit d’anada que acollirem en el nostre municipi, un fet històric per a l’handbol il·licità”, ha apuntat.

Al mateix temps, Esther Díez ha aprofitat per a “traslladar les nostres felicitacions al club davant la gran faena que venen desenvolupant tota la temporada i mostrar-li tot el suport de cara a la final europea, així com per al partit de quarts de final de la Lliga Guerreres que disputen hui”.