Elx acull el primer acte de la candidatura en què han participat entitats i col·lectius socials del municipi

La candidatura Compromís-Sumar per Alacant i que lidera l’actual vicepresidenta del Govern central, Yolanda Díaz, ha realitzat el primer acte de la campanya electoral a Elx on han assegurat que el tema central i el cor del programa és la feina, l’economia i els drets laborals.

La candidatura, envoltada de col·lectius i entitats il·licitanes com Elche Acoge, CCOO o Intersindical, entre d’altres, ha assegurat que el repte que es marquen és seguir avançament en drets laborals i per això és imprescindible reeditar el govern central progressista.

El cap de llista, Txema Guijarro, ha manifestat que “cal avançar per a consolidar l’estat de benestar per a les dècades que venen”. Guijarro ha retret a les formacions de dretes que no tinguin propostes a debatre i que recuperen temes del passat que no tenen res a veure amb “les coses del menjar i el dia a dia de les persones”.

El número u ha reivindicat propostes com ara la reducció de la jornada laboral o l’herència universal que planteja Yolanda Díaz per als joves.

Per la seua banda, la número dos de la llista, Imma Orozco, ha fet una crida a la mobilització aquest 23 de juliol i ha reivindicat aquesta candidatura que ha assegurat que està basada en la generositat i ha assegurat que “hem demostrat que som les forces que garanteixen les polítiques transformadores que milloren la vida de la gent. Volem continuar duent a terme les polítiques estructurals que vinguen per quedar-se”.

Esther Bravo, candidata número 4 i il·licitana, s’ha mostrat contundent i ha afirmat que “la política és servei, que no pensem a curt termini i volem fer coses perquè queden per als nostres fills i filles. I aquest vot útil és el que assegurarà que VOX no continuarà. L’únic vot útil és aquell que de la clau a la reedició del govern progressista i això passa per Compromís – Sumar.

Finalment, el candidat número 5 de llista, Víctor Domínguez, ha manifestat que “aquesta és una candidatura il·lusionant fruit de l’acord de 15 formacions a tot el país i que som la garantia de les polítiques que canvien i milloren la vida de la gent, “perquè al PSOE s’han d’arrencar tots els avanços.