-La formació ha estat la primera a registrar la llista electoral a la junta electoral

-Esther Díez, candidata a l’Alcaldia, assegura que: “tenim un equip de persones compromeses amb les polítiques socials, la defensa dels drets públics, la transició ecològica, el feminisme, la diversitat, la cultura i la cooperació

Elx, 19 d’abril de 2023

Hui, Compromís per Elx, ha enregistrat la seua candidatura municipal a les nou del matí, sent el primer partit a fer el registre davant la junta electoral.

“Des de Compromís per Elx registrem hui la nostra candidatura per a les eleccions municipals del 28 de maig, una llista de persones compromeses amb les polítiques socials, la defensa dels serveis públics, la transició ecològica, un model econòmic just, el feminisme i la diversitat, la cultura i la cooperació”, ha manifestat l’alcaldable, Esther Díez.

Segons la candidata “es tracta d’una candidatura de dones i homes, representatives de múltiples àmbits de la societat il·licitana, que ens deixarem la pell per garantir als nostres veïns i veïnes el dret a una ciutat justa, inclusiva i verda, el dret a una vida digna; un municipi en el qual totes les persones puguem desenvolupar els nostres projectes de vida en les millors condicions”.

“Així ho hem fet al llarg d’aquests anys, amb polítiques decidides i transformadores que estan posant Elx a l’altura d’altres ciutats referents en qualitat de vida. Amb un projecte per als reptes del segle XXI, que a més de continuar les millores socials i la transformació urbanística, posa especial accent en qüestions com l’accés a la vivenda, la millora de la sanitat pública, l’economia innovadora i les condicions de treball dignes i les polítiques verdes”.

“Un projecte polític de majories al servei dels il·licitans i il·licitanes”, hi ha conclòs Díez.