La candidata de Compromís per Elx a l’Alcaldia, Mireia Mollà, ha indicat hui “la necessitat de que l’Ajuntament habilite un local que funcione com a centre social per als veïns i veïnes del barri San Antón i que puga ser utilitzat també pels de la zona de Ciutat Jardí, que tampoc compten amb una instal·lació d’estes característiques”.

Mollà ha indicat que “des que va ser enderrocat l’anterior centre social, els ciutadans i ciutadanes d’estos barris s’han quedat sense l’oportunitat de comptar amb un servei tan bàsic com és el d’un centre social on poder portar a terme les seues activitats”.

“En este sentit, entenem que és responsabilitat de l’Ajuntament proveir estes instal·lacions als veïns i veïnes”, ha apuntat la candidata a l’Alcaldia, que ha afegit que “tanmateix, no és d’estranyar que l’equip de govern encara no haja habilitat un nou local si tenim en compte la manca de suport que realitza a les associacions de veïns i veïnes i al teixit associatiu del municipi, en general”.

Mireia Mollà ha assegurat que “per a Compromís és prioritari elaborar un pla de foment de l’associacionisme, amb un diagnòstic i avaluació de la realitat associativa a la ciutat, promocionar i donar suport a la cooperació entre entitats, així com a la creació de plataformes o coordinadores d’entitats i contribuir a difondre i promocionar el teixit associatiu de la ciutat i les activitats que duen a terme”.