L’assemblea de Compromís per Elx va aprovar ahir per unanimitat la candidatura electoral amb la que es presentarà a les eleccions locals del pròxim 24 de maig. Cal recordar que Compromís per Elx va celebrar el passat 31 de gener el procés de primàries obertes, en el que es van presentar 17 persones per formar part de la candidatura.

En la reunió d’ahir l’assemblea va fer una proposta per completar el llistat de noms fins el número 27, més els suplents corresponents, que són necessaris per a presentar la candidatura al municipi d’Elx. La proposta va ser aprovada per unanimitat.

Per a tancar la llista electoral, l’assemblea ha escollit que siga Vicent Sansano, coordinador de l’àrea de Sostenibilitat Ambiental, qui ocupe el número 27, un lloc que a les llistes electorals es reserva a les persones de destacat reconeixement. En este sentit, l’assemblea ha volgut distingir així la gran tasca realitzada per Sansano en defensa del patrimoni ecològic del nostre municipi.

En el mateix sentit, el lloc del primer suplent ha sigut designat per a Narcís Vàzquez, que ha exercit com a cap de la secció de Medicina Digestiva de l’Hospital General d’Elx i, a més, va ser diputat en el Congrés.

En este sentit, la candidata a l’Alcaldia, Mireia Mollà, ha assenyalat que “estem molt satisfets per esta candidatura que, en bona part, ha estat escollida per un procés de primàries obertes i, per tant, ha estat confeccionada directament pels més de 500 ciutadans i ciutadanes d’Elx que participaren en el procés”.

“Es tracta d’una candidatura formada per moltes persones joves, per persones que corresponen a diferents perfils professionals –àmbit educatiu, sanitari, periodístic, turístic, de la politologia i de les ciències econòmiques, entre altres- i que, a més, en molts casos participen en diferents moviments associatius del nostre municipi”, ha destacat Mireia Mollà.

La candidata a l’Alcaldia d’Elx ha afegit que “es tracta d’un equip preparat i honest per donar resposta a l’emergència social i democràtica que travessa el nostre Ajuntament, un equip compromès amb els seus veïns i veïnes i que porta molt de temps treballant per oferir una alternativa política per fer d’Elx un municipi més just, més net, més habitable i més participatiu”.

Llista electoral:

1. Mireia Mollà Herrera