La portaveu de Compromís per Elx, Mireia Mollà, ha instat hui a l’alcaldessa, Mercedes Alonso “a sumar-se als alcaldes que recomanen als alumnes no anar a classe per les altes temperatures que s’estan registrant en les aules”.

Mollà ha indicat que “fins i tot alcaldes del PP de municipis com Dénia, Pilar de la Horadada o Calp han demanat la suspensió de les classes davant la calor que s’està patint als centres i, en este sentit, volem saber si Alonso es posarà al costat de la comunitat educativa d’Elx i sol·licitarà també esta suspensió de les classes”.

La portaveu de Compromís ha indicat que “l’alcaldessa té dues opcions: o posar-se al costat dels estudiants i denunciar que no es reuneixen les condicions per a poder impartir les classes amb normalitat o rentar la cara de la consellera d’Educació, María José Catalá, i silenciar qualsevol crítica a la seua gestió”.

Es tracta de que Alonso concrete si la seua prioritat és defensar els interessos dels il·licitans i il·licitans o, pel contrari, allò fonamental per a ella és satisfer els interessos dels seus companys de partit”, ha destacat.

Mollà ha assenyalat que “en estos moments hi ha estudiants a les portes de l’Ajuntament reclamant a l’alcaldessa que intercedisca per ells davant Conselleria i que se’ls permeta no assistir a classe davant les altes temperatures, està en la mà d’Alonso escoltar o no esta petició”.