La portaveu de Compromís per Elx, Mireia Mollà, ha considerat hui “lamentable la manca de recolzament de l’Ajuntament a l’organització de la trobada d’escoles en valencià que va acollir ahir el nostre municipi, una activitat que busca destacar la importància d’una escola en pública, en valencià i de qualitat”.

Mollà ha apuntat que “en primer lloc, és vergonyós que l’equip de govern negue cap tipus de suport per a la celebració d’este acte, quan per a l’Ajuntament hauria de ser un motiu d’orgull que el nostre municipi acollira este tipus de celebració que reivindica que tot l’alumnat puga tenir una educació òptima”.

“Però, al mateix temps, ho és també el fet que cap membre de l’equip de govern assistira ahir a la celebració, demostrant així que no tenen cap tipus d’interès en treballar per recolzar l’educació pública, mentre s’afanyen en privatitzar sòl públic per a centres privats, ni tenen cap interès en la promoció del valencià, donant així l’esquena a la diversitat lingüística d’Elx, un element enriquidor per a la nostra societat”, ha afegit la diputada i portaveu local.

Per tant, Mireia Mollà ha indicat que “després de tres anys este equip de govern ja ha deixat ben clar la seua actitud sectària, recolzant només aquells que aplaudeixen les seues accions i negant els recursos públics, que són de totes i tots, a aquells que treballen pels drets de la ciutadania”.