La portaveu de Compromís per Elx, Mireia Mollà, ha afirmat hui que “si l’alcaldessa, Mercedes Alonso, vol que els pressupostos per a 2014 siguen vertaderament realistes, el que ha de fer és pensar en les necessitats quotidianes de la gent i recuperar els serveis públics eliminats durant els seus dos anys de govern”.

Mollà ha indicat que “parlem de prestacions com el Bus Lliure o la gratuïtat de les instal·lacions esportives, d’eliminar els augments de taxes i impostos que ha portat a terme durant el seu mandat i de posar en marxa iniciatives necessàries, com una oficina d’atenció als afectats pels desnonaments”.

“La prioritat dels comptes municipals per a 2014 ha de ser atendre aquelles persones que es troben en situació de risc i garantir també unes prestacions públiques de qualitat que permeten mantenir la cohesió social i el benestar ciutadà”, ha assenyalat la portaveu, que ha afegit que “seria indigne que Alonso continuara retallant prestacions quan s’ha negat a demanar més inversions per a Elx en els Pressupostos Generals de l’Estat”.

Mireia Mollà ha assegurat que “la seua tasca ha de ser la de reivindicar un millor finançament per a l’Ajuntament i majors inversions per al municipi i no aplicar les polítiques austericides que el seu partit està desenvolupant des de tots els àmbits”.

Al mateix temps, la portaveu de Compromís per Elx ha reclamat una vegada més “que el projecte de pressupostos siga accessible a la ciutadania i que es torne a incorporar una eina tan democràtica com són els pressupostos participatius i que el govern local del PP s’ha entestat en eliminar”.