Compromís exigeix a Alonso les factures del míting celebrat el 2007 al Restaurant El Parque d’Elx

Després de les declaracions del cap de la trama Gürtel, Francisco Correa, que admet el finançament il·legal del Partit Popular de la Comunitat Valenciana per a la realització d’actes electorals del PPCV encapçalat en eixe moment per Francisco Camps, Compromís per Elx exigeix a l’exalcaldessa Mercedes Alonso que reconega que els actes de Mariano Rajoy a Elx són part de la trama de corrupció Gürtel.

Aquesta setmana i a pocs dies abans de la seua declaració a l’Audiència Nacional, Correa admet, segons arreplega l’Agència EFE, que el PPCV pagava només alguns dels seus actes amb factures correctes a Orange Market. La resta d’abonaments o bé ho realitzava el mateix PPCV amb “pagaments en B”, o bé els empresaris afins pagaven a Orange per serveis no realitzats per sufragar aquests actes. L’admissió de Correa coincideix amb els mítings a Elx de Mariano Rajoy i Mercedes Alonso, entre ells, la seua presentació com a candidata a l’alcaldia.

Després d’aquestes declaracions i l’admissió del finançament il·legal del PP i les caixes B, Compromís exigim el reconeixement per part d’Alonso que aquests actes es van pagar il·legalment i si ho nega que presente les factures que s’emmarquen en el període que el PPCV finançava il·legalment la seua activitat, maniobres que el van ajudar a perpetuar-se en el poder. De nou comprovem l’estratagema del Partit Popular per accedir al poder amb l’ajuda d’empresaris que van finançar il·legalment les seues campanyes i de ben segur que el PP d’Elx no està al marge d’aquesta trama corrupta.

Arxivat en: corrupció, eleccions, elx