El grup municipal de Compromís per Elx ha mantingut reunions amb diverses organitzacions de la ciutat de cara a l’elaboració del Pressupost municipal del 2018 per conéixer les seues preocupacions i poder iniciar un nou exercici escoltant totes les veus possibles.

Compromís ha parlat amb CCOO i UGT, organitzacions sindicals que han valorat positivament les mesures del Govern autonòmic per pal·liar l’aturament amb la sèrie de programes d’ocupació destinats a joves i a persones majors de 45 anys, així com les mesures socials desenvolupades per l’Ajuntament d’Elx que posen al centre de les polítiques a les persones i ajuden a famílies en situacions d’exclusió social amb el pagament dels seus rebuts. Aquestes organitzacions animen a continuar per la senda actual i demanen més mesures per fomentar l’ocupació estable i de qualitat, la reactivació de l’economia local i l’impuls de més mesures socials.

Tren

També el grup municipal s’hi ha reunit amb la plataforma cívica Elche Piensa qui han traslladat les seues preocupacions en matèria d’infraestructures ferroviàries i les connexions que el nostre municipi necessita per obtenir una competitivitat de la nostra economia real i justa. Tots coincidim en la reivindicació i en la necessitat d’unir esforços i estar tots a una veu en assumptes tan transcendentals com són la connexió per tren de l’Aeroport d’Elx-Alacant, la variant de Torrellano Parc Empresarial, la connexió de l’AVE d’Elx, la modernització de la rodalia Múrcia-Alacant i el Corredor Mediterrani.