El grup municipal de Compromís per Elx està celebrant reunions amb col·lectius i associacions del municipi per conéixer la seua opinió de cara als nous comptes municipals i com creuen que hauria d’articular-se el Pressupost Municipal del 2018. El grup municipal estem arreplegant les propostes que ens fan arribar els representants dels col·lectius per elaborar uns comptes municipals que no deixen enrere a cap persona i que tinguen en consideració les necessitats de tots i de totes.

D’aquesta manera, Compromís per Elx s’hi ha reunit amb l’Associació pel Desenvolupament Rural del Camp d’Elx (ADR), per seguir treballant per la vertebració del camp i la ciutat i potenciar cada dia més el nostre patrimoni agrari. ADR de la mà del seu president, Pascual Serrano, valoraren positivament la implicació de la regidoria de Medi Rural i Medi Ambient i hi han demanat major autonomia als Consells Agrari i el de Medi Ambient per poder dotar-los de projectes i avançar així en el desenvolupament de l’Elx més rural.

També ens hem reunit amb l’Associació cívica Àgora d’Elx qui ha posat l’èmfasi en les infraestructures que necessita Elx per vertebrar el nostre territori i la nostra economia, també ens traslladaren la seua preocupació pel futur del Mercat Central i mostraren curiositat per la manera que el govern municipal articularà els fons europeus Edusi, qüestió que la portaveu del grup municipal de Compromís per Elx, Mireia Mollà, li’ls va avançar que es realitzarà una exposició pública a on explicarem la metodologia i els projectes que s’escometran. El grup municipal de Compromís continuarà reunint-se amb el teixit associatiu per fer dels comptes municipals unes xifres justes, equitatives i que comprenguen tota la societat il·licitana.