El grup municipal de Compromís per Elx ha mantingut una reunió amb col·lectius i veïns i veïnes de Torrellano, a on els assistents varen traslladar les necessitats de la pedania i reclamar actuacions com per exemple l’adequació i millora de les carreteres i la seua seguretat, i la necessitat d’insonoritzar el col·legi públic Antonio Machado per la seua proximitat a l’Aeroport de L’Altet.

La portaveu del grup municipal de Compromís per Elx, Mireia Mollà, ha participat en les comissions de seguiment ambiental de l’aeroport a on es treballa per aconseguir aquesta qüestió. També varen parlar sobre el Pressupost Participatiu i la manera d’incloure actuacions a través d’aquest procés democràtic.

“Compromís continuem apropant la gestió municipal als barris i a les pedanies i coneixent de primera mà les preocupacions de cada zona per poder coordinar accions conjuntes amb l’administració més propera, així com davant l’administració autonòmica i la central”, ha assenyalat la portaveu del grup municipal, Mireia Mollà.