Compromís per Elx considera que la platja per a gossos al municipi ha de ser fruit del consens de totes les parts afectades. Per a Compromís seria molt beneficiós aquesta platja, perquè entre altres coses, és una atracció per al turisme. Des de Compromís es creu que si és possible la creació d’aquesta platja i la seua consecució ha de ser consensuada amb totes les parts afectades.

“Volem parlar amb tots els veïns, veïnes i col·lectius de les pedanies que tenen platja i construir un projecte consensuat, amb diàleg i participació”, ha assenyalat la portaveu del grup municipal, Mireia Mollà, qui ha assegurat que “aquesta platja per a gossos ha de ser fruit de converses amb totes les parts afectades per a consensuar la ubicació i la forma”.

Són els veïns i les veïnes de les pedanies de La Marina, El Altet i Arenals del Sol i els col·lectius afectats, els que han de decidir que tipus de platja volen, a on la volen i com.