Compromís per Elx vol felicitar a través del regidor de Medi Ambient i Medi Rural de l’Ajuntament d’Elx, Antonio García, a la Associació de Productors i Comercialitzadors de Magrana Mollar. La Comissió Europea ha decidit atorgar el màxim reconeixement al producte estrela del Camp d’Elx i ja està inclòs en el llistat de productes europeus amb Denominació d’Origen (DOP).

Per a Compromís, es tracta d’una gran notícia que “servirà per a situar aquest producte a on es mereix i dotar-lo de més valor de cara al mercat”, ha assenyalat García i ha recordat que la Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament ja li va concedir a finals de l’any passat la Protecció Nacional Transitòria a la Denominació d’Origen Protegida.

“És una molt bona notícia  per als nostres agricultors i productors de magrana així com per a les poblacions veïnes, hui el Camp d’Elx està de celebració perquè el seu millor producte compta amb el reconeixement internacional. És necessari valorar el gran treball que s’ha realitzat des de l’Associació de Productors i Comercialitzadors de Magranes d’Elx i per tant la nostra felicitació a ells i a tots els agricultors i totes les agricultores que treuen endavant el Camp d’Elx. Aquesta D.O. a més, suposa una empenta com a espai d’enorme potencial”, ha conclòs.