Des de Compromís per Elx considerem desafortunat i injust el fet que el pròxim dia 15, dia gran de les festes patronals d’Agost, algunes grans superfícies radicades en el municipi hagen desoït les diferents opcions que s’han proposat perquè es mantinga aqueix dia com a festiu canviant-ho per un altre .

“Entenem que haja existit un problema heretat de l’anterior administració tant local com autonòmica per permetre, primer que el dia 15 d’Agost fóra liberalitzat i segon que s’aprovara el calendari anual sense que l’anterior corporació liderada per Mercedes Alonso diguera res” ha explicat Tamara Martínez Lidón portaveu de Compromís per Elx.

“Per la nostra banda creiem donçs – ha continuat Tamara Martínez- que és la ciutadania ara la que deu prendre partit i realitzar una protesta contra aquesta decisió, sumant-se a la negativa de realitzar compres aquest dia en aquests comerços, per a així fer constar la negativa ciutadana a la falta de dialogue per a mantenir com a festiu un dia que per als il·licitans i il·licitanes és únic.”

“Les grans superfícies han de formar part del teixit comercial i associatiu, de tal manera, també han de ser part important de la societat local, implicant-se en qüestions no solament econòmiques, sinó també socials, culturals o tradicionals com són les festes patronals del municipi.”va concloure Tamara Martínez.2015-08-13 11.54.19