La candidata de Compromís per Elx a l’alcaldia, Mireia Mollà, ha reivindicat “treballar per un Elx solidari que no oblide el que està passant més enllà de les nostres fronteres; no podem construir una societat moderna i progressista ignorant les situacions dramàtiques que es viuen en altres parts del mon“.

Per això Compromís ha proposat que “seguint amb les recomanacions dels organismes internacionals i les ONG’s proposem el compromís d’aconseguir el 1% de pressupost municipal destinat a cooperació internacional i suport a les ONG’s, també potenciar el Consell Municipal de Solidaritat i Cooperación” ha anunciat Mollà.

Un altre dels nostres compromisos serà potenciar que les compres de l’Administració Municipal amb les xarxes de comerç just, i que des de l’Ajuntament es promoga la sensibilització ciutadana sobre estos temes, especialment a l’àmbit educatiu, i la realització de cicles de formació, jornades, seminaris o cursets” ha continuat Mollà.

Ha conclòs Mollà “Elx sempre ha sigut una ciutat solidària, amb molts vincles històrics i personals amb el món que ens rodeja, i amb un esperit solidari que volem recuperar“.