La candidata de Compromís per Elx a l’alcaldia, Mireia Mollà, ha anunciat hui que un dels objectius de la formació serà “fer d’Elx un municipi més saludable, amb la promoció de l’esport i activitats a l’aire lliure que fomenten valors i un estil de vida sà”

Ha continuat Mollà explicant que “la pràctica de l’esport contribuïx a formar-nos de manera completa i equilibrada, i aconseguir una millor qualitat de vida, per això és important que des de les institucions i l’Ajuntament es potencien estes activitats, tenint sempre en compte que arriben a tots els barris i pedanies i garantint la seua pràctica a tots, siga quin siga la seua condició social, econòmica o personal i el seu edat”

“Per això és necessari realitzar un pla d’equipaments esportius i un major aprofitament de les instal·lacions existents en col·legis públics més enllà de l’horari lectiu, i realitzar un Pla de foment de l’esport base amb la participació dels clubs esportius d’Elx”

Ha afegit Mollà que “el esport ha d’arribar a tota la població, és necessari fomentar les pràctiques esportives a l’aire lliure, en el carrer, places, parcs o platges, especialment en el llit del riu Vinalopó, a què caldria dotar de l’equipament necessari; també impulsarem la posada en marxa activitats esportives durant l’estiu”

Ha conclòs Mollà destacant que “es tracta de facilitar l’accés a l’activitat esportiva a tots els col·lectius del municipi, especialment fomentant la pràctica esportiva femenina i entre col·lectius que puguen trobar majors dificultats”