La candidata de Compromís a l’Alcaldia d’Elx, Mireia Mollà, ha proposat hui “facilitar l’accés dels veïns i veïnes de la zona del camp de futbol a les seues vivendes durant els partits a l’estadi Martínez Valero, ja que en l’actualitat es veuen afectats pels talls de trànsit que es realitzen abans del partit i els resulta impossible accedir a les seues cases”.

Mollà ha explicat que “el passat dimarts ens vam reunir amb representants d’esta associació de veïns que, entre altres qüestions, ens van traslladar la problemàtica que pateixen els dies de partit i la necessitat de regular esta convivència entre l’activitat futbolística i els veïns i veïnes dels barris”.

La candidata a l’Alcaldia d’Elx ha apuntat que “cal habilitar un carril d’entrada i eixida per a estes persones, a les que es pot proveir d’un distintiu, per garantir que estos veïns i veïnes tinguen garantit el trànsit, doncs entenem que hem de fer d’Elx un municipi respectuós amb els veïns i veïnes i donar solució a casos com este”.

Alhora, Mireia Mollà ha assenyalat que “esta mesura ha d’anar acompanyada d’un increment d’autobusos en els dies de partit, per tal de fomentar l’ús del transport públic entre les persones que es desplacen fins l’estadi Martínez Valero”.

“Farem d’Elx una ciutat més amable, que facilite la vida diària dels ciutadans i ciutadanes, respectuosa amb els seues drets i que concilie els diferents interessos i necessitats i en la que es garantisca una mobilitat sostenible, ja que també volem una ciutat neta”, ha conclòs.