La portaveu de Compromís per Elx, Mireia Mollà, ha celebrat hui “la continuïtat de les línies en valencià en l’IES Montserrat Roig per als cursos de tercer i quart d’ESO, ja que esta oferta educativa havia estat qüestionada darrerament des de la Conselleria d’Educació, que, com és conegut, està portant a terme l’eliminació de moltes d’estes línies”.

Mollà ha indicat que “en este cas, han sigut les reivindicacions de les mares i pares dels alumnes les que han aconseguit la continuïtat de la línia en valencià i, per tant, cal felicitar el seu esforç per garantir este dret bàsic dels estudiants”.

En tot cas, la portaveu i diputada a Les Corts ha apuntat que “des de Compromís continuarem treballant per evitar les retallades d’este tipus i totes aquelles que afecten a l’educació pública en general, ja que les mesures de la Conselleria d’Educació en els últims anys han anat en contra de promoure un sistema públic i de qualitat”.

Alhora, Mireia Mollà ha assenyalat que “lamentem que des de l’equip de govern no s’haja posat en marxa cap mesura per reivindicar la continuïtat d’esta línia en valencià davant de la Conselleria, però no és una actitud sorprenent si tenim en compte la seua nul·la voluntat de donar suport a l’ensenyament públic i a la promoció del valencià al municipi”.