La portaveu de Compromís per Elx, Mireia Mollà, ha afirmat hui que “la decisió de l’alcaldessa, Mercedes Alonso, de cedir a la Conselleria d’Educació 11.000 metres quadrats de sòl públic al barri d’Altabix per construir un centre concertat suposa un nou atac al patrimoni públic del municipi i al sistema d’ensenyament públic”.

Mollà ha detallat que “d’una banda, esta decisió suposa un menyspreu a entitats com la Plataforma d’Ensenyament Públic o a la mateixa AMPA del col·legi Clara Campoamor, que reclamaren des d’un primer moment que este terreny es destinara a construir un centre de caràcter públic, i aportaren fins 3.000 signatures de suport”.

“Tanmateix, trobem que l’alcaldessa i el regidor d’Educació, Daniel McEvoy, han tornat a ignorar les demandes de la comunitat educativa, partits de l’oposició i la societat civil, en general, i han preferit satisfer determinats interessos privats que busquen fer un negoci de l’educació”, ha indicat.

Alhora, la portaveu de Compromís ha assenyalat que “ens trobem amb una nova privatització de terrenys públics a Elx, una pràctica que s’ha convertit en una constant d’este equip de govern que està portant a terme un vertader espoli de sòl que és de totes i tots”.

“Per tant, tornem a dir-li a Mercedes Alonso que ja n’hi ha prou de governar d’esquenes als il·licitans i il·licitanes, de silenciar les veus que no són afins al govern del PP, d’ignorar els problemes de l’ensenyament públic del municipi i de regalar els béns públics a interessos privats”,
ha conclòs Mireia Mollà.