La portaveu de Compromís per Elx, Mireia Mollà, ha explicat hui que “el nostre col·lectiu ha posat en marxa una debat sobre l’estat en què es troba la nostra ciutat, que contempla la participació d’experts i entitats econòmiques i socials i que busca ser un espai de diàleg i de propostes de desenvolupament per al municipi”.

Mollà, que ha realitzat estes declaracions durant la roda de premsa que ha ofert hui a la plaça de Baix, ha indicat que “des de Compromís entenem que el govern municipal no compta amb un model de futur per a Elx ni projectes estratègics i, en este sentit, volem liderar un projecte alternatiu, que busquem elaborar de la mà dels col·lectius de la ciutat i la resta de veïns i veïnes”.

En concret, en la jornada, que porta per nom #RescatemElx, s’organitzaran dues taules redones. La primera, sobre economia, comptarà amb la presència del il·licità Josep Antoni Ybarra, catedràtic d’Economia a la Universitat d’Alacant; Marga Guillo, fundadora d’ADR del Camp d’Elx; Jesús Rodríguez, director del mòdul de Turisme de l’IES Tirant Lo Blanch, i un representant de l’associació de comerciants Diagonal i adjacents.

Posteriorment, tindrà lloc una taula redona sobre assumptes socials. En ella intervindran Lidia Soler, cofundadora de Proyecto DUNASS; José Cascales, representant del col·lectiu Dret a Participar; Susi González, membre de la Plataforma per la Llei de Dependència, i Dionís Penyarroja, ex president de Cáritas Elx.

La portaveu de Compromís per Elx ha assenyalat que “es tracta d’un fòrum en el que volem conèixer les reflexions d’entitats i figures representatives de la ciutat i que, per descomptat, està obert a tota la ciutadania, que podrà intervenir dels debats que es realitzen en les diferents taules”.

L’acte tindrà lloc dissabte 8 de juny a les 9.45 hores en el centre social del Raval, carrer Boix i Rosàrio, 2.