Compromís lamenta que l’equip de govern també aplique el seu sectarisme a les juntes municipals

La portaveu de Compromís per Elx, Mireia Mollà, ha lamentat que “l’equip de govern del PP practique el seu sectarisme també en les juntes municipals, doncs així ho han demostrat a l’impedir a veïns de l’Altet participar de la reunió que es va celebrar dimecres i a la que van assistir els regidors Manuela Mora, Manuel Rodríguez i Vicente Granero”.

Mollà ha assenyalat que “l’actitud demostrada per estos regidors del PP ve a confirmar les pràctiques sectàries i antidemocràtiques que està desenvolupant l’equip de Mercedes Alonso al llarg de la legislatura, ja que dóna l’esquena a les associacions que no li són afins i desmantella els mecanismes de participació ciutadana”.

En este sentit, la portaveu local ha indicat que “exigim al govern municipal que explique per què es va negar l’entrada a la junta municipal a nombrosos ciutadans, com denuncia l’associació DUNASS” i ha afegit que “es tracta d’un comportament totalment injustificable”.

“Malauradament per a tots els il·licitans i il·licitanes, el PP, després de dos anys, encara no ha après a actuar com el govern de totes i tots els ciutadans, sinó que margina a bona part de la societat, quan no es limita a actuar com a si fóra un grup de l’oposició”, ha destacat.

Mireia Mollà ha afirmat que “és hora de que l’equip d’Alonso entenga que l’Ajuntament és una institució democràtica, que ha de respectar els drets de la ciutadania, impulsar les vies de participació i garantir la transparència, els mínims exigibles a una organització pública”.

Arxivat en: Local